Saturday, October 16, 2010

AKU DAN REDWARRIORS

Last night adelah mlm yg paling indah buat penyokong kelantan....
ape tak nyer, kelantan telah membenam juara 32 kali iaitu Selangor.....yeeaaaahaaaaaaaaaaaa.......padey muko....lalalalallaa......

tp apakan daya, aku x dpt utk myksikan detik2 kekalahan puak2 Selengau itu...hahahhaa...ayt aku ambk dr penyokong  mane entah.....They deserved to loose coz Selangor, bg aku adalah nama yg cukup gah di samping kapitan yer Amri Yahaya ( dom like) yg cukupp berlagak....dan ganass....ahhahaaa...jahat terhadap player kelantan and deserved to get yellow card...( i like when him get it)...lalalalalalallaa


today aku beli paper sinar harian ( xbeli metro sbb boikot atas keberat sebelahan terhadap fan kelantan)...tp tajuk x la BOOM sngt pon....biase2 jer...tp aku ttp syukur ats kjayaan ini...the big name like Selangor akhirnya kecundang di suku akhir...bala yang menimpa mereka...bab kata die hard fan kelantan yg aku bace dr facebook.

cukup tidak puas hati apabila tidak dapat berpesta gol. tapi apakan daya, demi keselamatan (ura2 yg xsedap di dgr), my mom also xbg aku g then aku ader test, final exam da dkt + malam yg panas....aku mengundurkan diri....hohohohohoh....tp...aku ttp setia di hadapan lappy untuk mndptkan mklumat semasa.....

aku amat berharap agar kelantan dapat menjulang Piala Malaysia khas untuk Sultan Kelantan Tengku muhammad Faris Petra.....GOMO KLATE GOMO




taken from :
 google image

No comments:

Post a Comment