Friday, October 29, 2010

Samsons-Kenangan Terindah

lagu ni.....3 tahun aku mendengar lagu ni time aku call dierr....i mishh this song a lot...
spnjg aku kenal dier...ini lah lagu yang mengubat rindu aku pada dier...masih aku ingt bait2 nyer

"bila yang tertulis untuk ku..
adlah yang terbaik untukmu...
kan ku jadikan kau kenangan yang terindah dalam hidupku..
namun xkan mudah bagi aku meninggalkan jejak hidup mu...
yang tlah trukir abadi sebagai kenagan yang terindah"

kalo aku rindukan dier...even dpt dgr caller ni pon da cukup bagi ku..
hebatnyer penangan cintamu......Alin i don't know why i can't forget u until now..
4 years i wait 4 u..until now i'm still waiting....

i'm really2 hope that we will end this relatioship
coz my heart still with u....

ceewahh...jiwang karat lak aku...
but it it true.....
until now...i'm yourss.....hahahahhaahhaaa




No comments:

Post a Comment