Wednesday, November 10, 2010

MENCIPTA KENANGAN BARU


owhh....suker bercampur duka...hehehehehee

kenapa??????

cuba teka????

ok....permainan teka teki di sini...

masih tidak berhenti lagi..

ayyooo...ape yang aku melalut ni...

back to the true story

ape yang suke???

ape yang duka???



pergi ke soalan yang pertama : berita gumbira....

1) da abis exam....

2) boley berehat...fokus kepada blog

3) esok nk g shopping + enjoy...spent mase kt KB...sblom balik kg


soalan kedua: berduka???


1) da xleh jmpe kwn2 ag pas ni...huhuhuhuhuhu....akan windu same kamoo...

2) waaaa...aku kene saman.....ni la kali pertama aku kene saman sepanajang 8 bulan berulang alik ke UiTM...di sebabkan oleh....aku paking dekat ngn pili bomba...


adalah menjadi satu kesalahan paking dekat pili bomba...so..beware....

ini kisah kejadian kes saman yang pertama berlaku dalam hidup...ngeeee~~~~

sudah kelewatan ari ni di sebabkan oleh jalan jem..2 kali trafic light kt KBMALL...
smpai di tmpt kejadian...ader sebuah kete sedang concer paking...mnybabkan aku kene paking dekat ngn si Mangsa...biase nye xkene pon aku paking c2...tp nk wat cm ner..mungkin si polis sengaja nk bagi kenangan terindah di KB...dapat la sepucuk surat cinta yang berjaya aku perolehi....masa : 1355...around 5-10 mnt aku ke dewan..

so nk buat cm ner..nasib baik ader akak yang keje kt balai nk tolong..kalo tak.....ermmm...bayar je la.....

moral of the story: jgn dtg lmbt...laallalala...kn da xder paking...+ kene saman







ni bukti nyer....tp visual tidak jelas kerana telepom amat murah sekali....hehehhee....

No comments:

Post a Comment