Thursday, February 24, 2011

PERTANDINGAN MEMANCING

hari ini aku nk pomot sal "PERTANDINGAN MEMANCING" yang department tpt aku practikal  ni buat....

menurut salah seorang staff yang incharge pertandingan ni....Majlis (nama tpt aku keje), da lame xwat pertandingan ni...so d sbbkan rmai org tny jd they all pon nk wat balik.....

so...i 1st task group aku wat (2 org lg kwn aku a.k.a student prac jugak) memerah otak yang xder basic sal wat poster ni.......++ dpt bmbingan dan komen2 yang membina dr staff and other student....maka........timbul lah poster untuk tatapan umum ni.......

1st draf yang aku publish dalam FB dan berjaya mendapat banyak komen yang membina dari rakan-rakan FB dan berjaya dijadikan Final Poster untuk Majlis...


2nd Poster yang di publish dalam FB:- final Poster


 
p/s : kepada sape2 yang berada di area Kelantan or Terengganu pada masa pertandingan berlangsung...
kalo u oll berminat boleyla datang ke sana okehh...

1 comment: