Tuesday, May 3, 2011

jarang-jarang update

Assalamualaikum w.r.b.t
to sumer readers2 and sape2 yang sudi menjengah di belog yang tidak seberapa ini....


erm.....rasenya da lame xhupdate belog ni kan...
seingat ako la....last aku update..mase kemengongan siapkan thesis...
and....semua keje2 sekolah da abis....
horeyyy...time to relax.....merehatkan minda...membesaukan badan....ahakz...
no..no..no....xmau membesaukan badan.....


okeh.....nk story morey seket ni....

actually this is my target biler xder keje yang aku nak buat.....
aku pon.....dengan berat hatinya......
meluahkan isi hati yang terbuku sejak lama dahulu
dengan.......

AKU NK SLIM.....bukan kurus...tapi slim....perbezaan nyer sangat ketara tau...bukan dari segi struktur ayat...bahkan maksud nya sekali.....


dalam tempoh mase 4 bulan ni....before aku futher my study. ,,awal bulan 9...(insyallah kalo ader rezeki)
nak la jugak aku meringankan badan ni.....
nk kembali normal....dengan 60 kg....opsssss.....
sekarang berat aku dalam 66-68 kg....xconfirm ag...coz cm yoyo....naik turun...
tapi.....aku sedang berusaha dengan jaya nya.....
ingin berdiet secara sehat...
demi masa depan dan berat badan yang idea....


mesti korang pelik kan....
nape la aku nk slimkan badanku ini???
bukan ape...after di diagnosis oleh pakar bulan 2 this year....
kadar kolestrol yang tnggi ( setinggi menara KLCC)
aku telah mengambil keputusan untuk mengamalkan gaya hidup sehat...


oyeaaaahhhh....
so.....aku berharap agar aku akan dapat merealisasikan impian aku ni.....


peace no war....

No comments:

Post a Comment