Saturday, June 18, 2011

INVITATION FOR INTERVIEW MBA

tanggal 15 Jun 2011...


aku telah mendapat tawaran untuk interview bagi further my study in MBA (Master in Business Admin) on 20th Jun 2011 in UiTM Shah Alam.
amat teruja dan takut kerana ini adalah kali pertama untuk aku interview..


so...aku telah menggoogle then ader jumpa lah serba sedikit..
even x banyak membantu...aku rasa ia amat bagus bagi aku untuk mengetahui serba sedikit pasal ni..


some of my friends pon dapat interview ni...and my BFF pon dapat...tp die kol 8.30 dan aku kol 2.00


maka..apa yang aku harus prepared adalah..bout my self....
kene confident jawab..apa yang aku risau adalah aku "Blur". so cam ne nk compete ngn others..


di sini aku amat berharap agar semuanya akan berjalan lancar..


Amin.....

No comments:

Post a Comment