Monday, July 4, 2011

INTERVIEW MBA : part 1

Assalamualaikum buat semua readers…
Entry kali ni berkisarkan tentang perjalanan aku mengejar impian dan cita2ku..
Dalam erti kata lain…my future life la…

Sini aku nak share skeet sal pengalaman aku semasa pergi interview untuk MBA (Master in Business Administration) di UiTM Shah Alam sebab aku google di internet, xbnyk dierorang share bout this..so…aku ambik inisiatif bag nk membantu korang la....hope dapat beri serba sedikit panduan buat korang sumer
Kepada sapa2 yang tidak ada pengalaman semasa interview termasuklah aku…korang mestilah rajin untuk menggoggle…jadi korang xlah terkejut beruk biler pegi sane okeh.

Meh aku nak story skeet…even entry ni aku rasakan amat panjang sekali…hehehhee….
Dengan tidak membuang masa……mehh aku story bout this

Aku ambk bus Mutiara dari Pasir Puteh dan turun di Hentian Putra. Tiket pukol 9.00 tp bas nyer dalam pukul 9.30 baru muncul…bertemankan abang aku sebagai bodyguard…aku melangkah ke stesen bus.
Aku mendapat seat no 31 dan abangku no 32..terkejut beruk aku biler kat atas bus biler I have to choose sit beside mat salleh or mat Bangla…so abang aku suh la duk ngn mat saleh…so far ok la dari bersama mat bangle kan…lbh2 ag…seat yang paling ujung.

Permasalah yang berlaku biler pompuan sit beside guy kan…cnfirm xslesa nk tdor..mmg pon…aku x tdor lngsung….just beware plus mmg aku xleh nk tdor kt atas bus. Driver bus bg aku tukar seat tp aku xnk coz kalo seat 2 ader yg punyer…of course la malu nantikan…huuhuhuhh….so…I choose to stay until Kuala Lumpur. Korang bayangkanlah…mat saleh 2 bukan main kurang asam jawa…tidur smpai xhormat langsung orang x sebelah…rasa cm nk lempang je….tp aku sabau je la…nk buat cm ner kan…dugaan la sumer ni.

Akhirnya penyeksaan aku berakhir…jam 5.00 a.m aku selamat sampai di Hentian Putra…




No comments:

Post a Comment