Thursday, September 1, 2011

HARI RAYA PUNYER STORY

Salam lebaran.....

hari ini adalah hari ketiga umat Islam menyambut hari raya aidilfitri...
mugkin masih ada yang beraya sakan dan ada juga yang sibuk pergi kenduri kendara...
boleh di katakan musim perayaan merupakan tarikh yang sesuai untuk pasangan2 sejoli untuk melangsungkan hari bersejarah mereka selain daripada cuti sekolah...

disini aku bukan nak cerita tentang majlis perkahwinan....
tetapi nak cerita sal 1 hari di hari raya....

tahun ni memang tahun yang bersejarah di mana........

tahun pertama keluargaku involved in Bazar Ramadhan dan juga i got fever and flu...
so raya tahun ni tak menarik la buat aku.....namun aku tetap bersyukur kerana tuhan masih lagi bagi aku kesempatan untuk melawat sanak saudara....

namun aku sedikit terkilan sebab masih tak dapat melawat sahabat2 aku di rumah mereka sepertimana aku buat pada tahun2 yang sudah....tidak seperti di Kuala Lumpur yang menyambut hari raya selama sebulan, bagi kami masyarakat di kampung hari raya hanya meriah pada hari pertama je....so....kalo nak melawat di hari lain 2.....melawat cam biasa je.....

and insyallah sekiranya di beri kesembuhan....aku akan melawat mereka.....

happy eid mubarak dan selamat hari merdeka

1 comment: