Friday, September 9, 2011

MY new Header

good morning and assalamualaikum....

korang perasan tak ape yang baru di velog aku ni????

amacam.....shantek x????
kikikikiki....koya sorang2 lak aku ni....
hampeh tol...
kita lupakan sal goverment tax yang sedang sibuk di bincangkan....
maxis,celcom,digi....absorb tax kpd user...ni story bagi yang tak tau la....6% government tax

back to main story

ni nk show kt korang my new header.....

taraaaaaaaaa.......................

  ni la hasil kerja aku yang x seberapa...

as a beginner yang baru tau cm ner nk hiddenkan background gmbar...

ni pown edit guna paint.net dan jugak photoscape..
cam hodoh jerk...tapi ok la...1st trial kan....

so pade sape2 yang nak cuba..korang download je paint.net ni....just search....'aku pown baca entry2 yang berguna dari velog2 beginner cam aku nih..

p/s ; jgn lupa "like" page aku...

No comments:

Post a Comment