Thursday, January 5, 2012

ENGLISH NOVEL..........................

januari 2012 sudah bermula.....

maka...bermulalah episod baru....
dengan azam yang baru....
dengan sikap dan perangai yang baru....

di sini.....aku nak share ngan korang semua tentang satu novel yang aku telah baca....

tapi...masih belum habis.....dan hampir siap aku baca...
the true story is....
this is my first time baca english novel dan juga beli english novel....

kisahnya bermula apabila aku di tugaskan untuk menjaga section yang di panggil "fiction"

hahahhaa,,,sangat hebat apabila aku terpilih .....tapi....
yang paling sadisnya....

aku merupakan seorang manusia yang sangat malas membaca...

justeru itu,
aku telah mengambil keputusan untuk.........
membuat anjakan paradigma apabila.....

membaca buku yang di beri nama :-
daripada kisah yang aku baca......
ceritanya amat menarik walaupun ada certain word yang aku xpham..
namun aku still dapat faham apa yang penulis ingin sampaikan....

dan....pada pendapat aku....
korang semua harus membaca novel ini...

actually dia trilogy book dimana ia berkenaan dengan keturunan Scarlett ni..
and 2nd book die :-

 antoinette ni anak dier....

and the 3rd book :-

 

chantal ni adalah cucu kepada scarlet....

and my suggestion....korang harus baca la novel ini....

p/s : sila dapatkan di Popular Ikano...
promote buku sendiri...lalalallaa.....
azam tahun baru...nak naikkan sale.....

2 comments: