Friday, April 6, 2012

~~~~HUJAN EMAS DI NEGERI ORANG...HUJAN BATU DI NEGERI SENDIRI~~~~

salam.....

pejam celik...pejam celik.....

dah genap 6 bulan aku merantau ke negeri orang

dan tamat juga sudah tempoh percubaan aku.....

aku juga di beri masa lagi 6 bulan untuk expert dalam semua benda....

tiba-tiba...aku merasakan aku semakin rindukan kampung ku...

berjauhan dari keluarga amat perit aku rasakan....

mungkin sebelum ini aku dah set aku punyer mind...just 6 bulan aku akan berada di sini...akan tetapi.....penangguhan untuk 6 bulan lagi...aku rasakan satu penyiksaan sekiranya......

1) Cuti aku di sekat...

2) i cannot life without Bercuti....i love travel but when i stay kat sini...without own transport...aku rasanya hidup aku terkongkong...tak kan la kita nak harapkan orang je....at least aku nk jugak drive.....which pergi je kemana sahaja yang aku suka tanpa perlu menyusahkan orang lain.........benda yang paling aku benci di atas dunia ini adalah 'MENYUSAHKAN ORANG"  dan aku tidak suka orang sekat aku...sekat pergerakan aku....sekat kebebasan aku...sekat life aku dan last skli bila aku nk enjoy..tiba-tiba ada org spoil mood aku........i hate those thingsssss....plz............ 

3) prinsip hidup aku........tiada siapa yang boleh sekat kebebasan aku unless....sudah semestinya Pencipta aku dan jugak family aku...as long as aku belum excess limit....so..aku boley buat ape sahaja

4) if i can screaming.....one word i want say.....CAAAAAAARRRRRRRRRR......plz sent me a car....hahahahaha

boley ke...call mom yang kt umah........jerit sepenuh hati.....CARRRRRRRRRRRRRRRRR....confirm mak aku ingt aku ni dah meroyan...lalallalalala

p/s : moral of the story...jngn cri kerja yang jauh dengan rumah anda sbb ssh anda nk balik....TQ

No comments:

Post a Comment