Monday, April 9, 2012

SUKAN vs MAKAN

salam....

gud morning u oll.......

malam ni...opppsss...malam ker????...di pagi hari hening ini.......almaklumlah......malam masih muda remaja...bahkan rumet aku pon masih belom tidor....ermmm...sok keje noon...tdor lewat pon xper....lallalalalala

actually...time mcm ni..aku dah syok2 mengigau smpai meleleh air liur basi nih.....Saja je nk wat peta afrika selatan...(tu pon kalo menjadi la....entah-entah jadi peta dunia yang kene tsunami...)
sambil tunggu rumet aku mandi.......(ermm...smpt lagi la update belog yang terchenta ni....)

reason why mandi lewat even dh tau ia tidak elok untuk kesehatan.....tapi klo ado reason yang boley masuk akal....acceptable la kot....tp kalo tau dekat bapak aku nih...confirm mampuihhh.....

...mandi lewat sebab p men badminton......saja nk sehat kan badan yang sudah sehat ni...hahahhaa...sehat pon sebab makan tak henti2.... (aci tak klo ckp cm 2 dkt bapak aku....ermmm......smbil garu kepala yang tidak gatal nih)..kalo tak nak mandi..busuk la pulak......berpeluh....al maklumlah..bersukan.....

tapi aktiviti yang tidak boley blahhh selepas men badminton adalah.........

MAKAN....hahahaha..heaven kot...selepas berhempas pulas membanting tulang empat keratt mengeluarkan peluh dan merembeskan enzim2 lemak tepu yang berada di sekitar badannn.....tiba masa untuk mengembalikan ny kembali...hehehehhe

okehh...rumet aku pon dah siap pon mandi...skrg my turn lakkk....

chowww bedahhh....

p/s : layan je la entry aku yang entah apa-apa nih.....byeee....thnx for reading

No comments:

Post a Comment