Tuesday, May 8, 2012

NEW HANDPHONE???????

salam....

tiba2 tercetus idea nk buat entry ni...

dan tiba2 juga...buat kali pertama...

terpikirrrr untuk beli henpone............(sblom ni..just powww je kt umah..)


kene pikir REASON???????


jawapan pertama :-


BANYAK DUIT....hahahaha...almaklumlah...tiada tanggup jawab.....

****terpikir la pulak...PTPTN ni..bila la nak bayar******

opssss....hutang wajib di bayar walau tidak di tuntut.....


jawapan kedua ;-

aku suker blogging......

****rasa2 boley pakai ke jawapan ni******

japp...ambk masa nk pikirr


jawapan ke tiga

sejak aku kerje.......bnyk tmpt dh jalan2...then bnyk momen yang aku rasa menarik tapi tidak di abadikan....xkan la nk kepit je Compact camera kehulu kehilir?????

******reason ni cm boleyy pakai jer********

tol tak?????cuba tny pendapat........


conclusion

wajarkah??????

aku beli henpon baru sedangkan aku manusia yang paling malas nk CHARGE phone....

hadoiii.....tp...aku kene pikirr....pengalaman kadang2 kene abadikan.....bukan di biarkan begitu sahaja.....

then sebelom aku buat apa2 keputusan....aku seharusnya....


ASK MY MAMA...a.k.a MY FINANCIAL ADVISOR even aku ni aku cert in finance and investment....hahahahahahhaaaa

p/s : kita smbung topic ni...di siri lain pulakkkkk

No comments:

Post a Comment