Friday, January 25, 2013

BERFIKIR SECARA TENANG

salam....

hyeee u'oll...

ape khabar...

ayoyoyoyo......selepas cuti satu hari p jalan2 merewang d Putrajaya....

esok cabaran bermula....kahkahkah....rasa nk gelak jerrr..

ape tak nyer...kene fikir bnyak benda..ibarat Popular 2 company aku...

Jaga Department Malay 2 ibarat jaga kedai aku...(tapi modal orang lain la)

so...kalo dah cam jaga kedai...otak pon kene la bnyak berfikir...

apatah lagi....cabaran BB1M (Baucer Buku 1 Malaysia) akan bermula...

jangan cakap korang tak tau BB1M 2 ape yerr.....:-)

berbalik kepada entry "Berfikir Secara Tenang" ni.....

aku tengah fikir about next Bookfair yang akan berlangsung di UM pada 18th Feb -22 Feb ni...

hadoi...pening fikir cam ner nak wat sale RM 150k. keluasan 1000sq dengan 10 table yang besau...

perghh...pecah kepala Makk oii...

ape-ape pown..aku kene tenang berfikir...

mengahadapi cabaran yang mendatang dengan tenang..

insyallah....semuanya akan berjalan lancar....Amin...

p/s : 5 hari aku x de....mesti shelve aku macam tongkang pecah...hadoii.....mati lagi nak pikir....


JANGAN LUPA SPENT UR BB1M  IN ANY POPULAR BRANCH AND GET FREE RM 50 VOUCHER+POPULAR CARD (using RM 250 BB1M) @ RM 10 VOUCHER +POPULAR CARD (using RM 150 BB1M) ...

spent dekat popular Ikano tau...kalo xtau kat ner ikano..cari Ikea..sebelah 2 jer..tingkat dua..lepas shopping boley la p makan meat ball ikea...hahahaa..promote Ikea skli...and boley gak la cari aku kalo nk tau sal novel..aku jaga malay section...tny j staff kt situ...

jeng..jeng..jeng

No comments:

Post a Comment