Wednesday, January 2, 2013

END OF 2012

salam...

happy new year....masih belom terlambat lg kan....

so....azam 2012???dh tercapai ke??

azam 2013???dh fikir ke belom?

so...in 2012 ape yang dah korang dapat??ape yang korang dah grab?

aku...aku rasa ini lah full year aku hidup sebagai seorang manusia yang bekerjaya...

even kerjaya aku tak cam  kawan2 aku yang lain

in 2012....aku akan list kan ape yang dah aku GRAB....oyeeessssssss

**percutian 3d 2n di Perhentian Island Resort..tempat yang tak pernah aku pergi sepanjang hidup aku even jarak rumah aku ngan jeti hanya 15 minit je....hehhehehee...:-)

****Genting Highland.....aku pernah pergi tempat ni...tapi 1/4 jalan je kot..time 2 bapak aku tersalah jalan...so sempat jugak la merasa even bukan betol2 panjat puncak kot...time 2 aku umor 13 tahun...then  akhirnya aku berjaya jugak jejak ke puncak Genting Highland dan menikmati suasana sejuk di sana...

****** Cameron Highland ...salah satu tempat yang aku impikan untuk Honeymoon...cewaahhh...2 pon kalo xdapat la p tempat yang romantik like New Zealand...negara yang aku idamkan untuk tengok bunga Tulip dan naik sampan dekat tasik dier...gara2 tengok citer Thailand time 2...Cameron Highland ni, aku berkesempatan pergi secara tidak sengaja...tp ok la..just nk tgok jalan je cam ner...cuaca ta la sejuk sangat...and may be best...FYI this month in 2013 aku akan kembali ke Cameron Highland officialnya...siap stay kat sana selama 2d1n...aku mau petik buah strawberry n pergi ladang teh...hehehhehe...

******canon EOS 1100d....yeszzzz...akhirnya dapat jugak aku grab  DLSR yang dah lama aku idamkan ini....semuanya jasa 2012 la...hehehehe...even kamera kecik ku dah banyak berjasa..namun DLSR ttp menjadi pujaan hatiku.....

******the most valueable things yang aku dapat this year...al maklumlah...mengumpul harta....sebuah kereta...yezza...akhirnya....aku dapat memiliki harta sendiri...walaupun bukan di bawah jagaan aku..namun aku tetap berbangga dengan apa yang telah aku miliki....


**THANKS YA ALLAH..


No comments:

Post a Comment