Thursday, February 7, 2013

OST RUBY vS LIRIK LAGU = JIWA AKU

Salam.....

jam menunjukkan angka 12.09 pg....okeyy..sedar tak kita dah pagi...dah menjengah hari yang lain... bagi yang belum sedar...please lah...please pukul pipi anda kuat-kuat @cubit kawan sebelah...opsss....confirm korang akan kene terajang la....hehehehe.... ;-0





dah dengar dah lagu ni??? yang ni sebenarnya OST Ruby...ala...drama yang dah habis tayang dekat TV3..pelakonyner Siti Saleha ngn Shanaz Ahmad....tau x??kalo tau sila angguk kepala skrg..kalo yang tak tau...sila hantuk kepala dekat dinding.....tapi perlu ke???lalallalala

apa kaitan lagu ni ngn hantuk kepala dekat dinding kan....

meh nak story.....
tapi malas la pulak....aku paste lirik je la....bagi yang mengalami masalah pendengaran....kuangkuangkuang...jahatnya mulut aku....


Sempurna
Cerita yang tak sempurna
Apakah alasannya
Siapakah di hatinya

Bahasaku
Mungkin tidak seindah
Lafaz kata pujangga
Namun ku bersumpah

Rela ku tunggu jawapanmu
Masihkah aku ada di hatimu
Saat ini

Biar tubuhku kan terpaku
Biar jasadku tak bernyawa lagi
Sampai nanti

Rela ku tunggu jawapanmu
Masihkah aku ada di hatimu
Saat ini

Biar tubuhku kan terpaku
Biar jasadku tak bernyawa lagi

Saat ini
Rela ku tunggu jawapanmu
Masihkah aku ada di hatimu
Saat ini… (ulang 3x)

credit to : http://liriklagu.me/lirik-lagu-cerita-dia-drama/

to you MR.L ....I MISS YOU....
to MR.L ....Relaku tunggu jawapan mu...Masihkan aku ada di hatimu...saat ini
arghhh.....aku benci la jiwang2 ni..tapi nak buat mcm mana kn......redho j la korang baca blog aku ni.... 
stress aku bila pikir tntg hubungan aku ngn MR.L
tapi nak buat mcm mana...aku yang pilih jalan ini...aku yang EGO...tolak dia...then mula la rindu datang bertamu....kehkehkeh...
wahai penasihat cinta...di manakah anda...
p/s : buat penasihat cinta...aku tak ada no phone dia..dah tak simpan dah..so..nk contact pon dh tak boleh...tnggu j la dia msj aku nnti...ermm...dh hampir 1 tahun dia tak contact aku ni...tak kan dh lupa kot....

No comments:

Post a Comment