Friday, April 19, 2013

OFF TOPIC...POLITICAL ISSUE

Salam...

hye semua....how do you feel today?? hope everything gonna be ok...insha'allah...

okei...today, i would like to stress bout political issues. as we know, election day just around the corner ..

for those yang dah boley Vote..please choose the right Leader..anda apa yang anda vote sekarang akan kekal memerintah untuk sepenggal..this is for our future as a youth right..

this is my fist time Vote..and aku dah pilih Leader yang aku nak since aku kecil lg...atas sebab2 yang hanya aku sendiri yang tau...

I'm Kelantanese, and aku selesa di bawah pemerintahan sekarang...so Vote for K.means Kekal...

but why?? kenapa tak choose T stand for Tukar???

bagi aku, we got everything even though:-  

#tak ada highway ( coming soon without T.O.L ), 

#pembangunan biasa2, peluang pekerjaan macam dekat bandar  besar (gaji kecik tapi kos sara hidup kecik..nak expect gaji RM 3000 mmg tak dapat la event ada degree,,tapi kalo dihitung gaji 2000 dkt K.L lepas tolak kos sana sini...dapatnya macam kerja dekat kg jugak), 

#air yang bersih (sepeti yang digembar gemburkan...tapi duk di PENDALAMAN mmg susah nk dapat la kan. so far since aku kecik smapi skrg..kami dah dapat air bersih....kuang3x

#Cinema (dulu ada tapi skrg dh tak ada...nak tengok wayang pergi je K.L sbb org yg tgok wayang ni adalah mereka yang ada duit..45 minit jer..Air Asia kan ada )

tapi aku selesa macam ni....
hidup mesti diteruskan...yang penting...kita tengok apa yang berlaku sekarang??
jangan lebih2 sngt...nt kampung tergadai...

p/s: buat pilihan yang bijak

No comments:

Post a Comment