Monday, May 26, 2014

ALL ABOUT MAY

Assalamualaikum

Ketika entry ni di tulis...aku sedang menghayati carrot susu dengan syok ny..
Dengan perasaan yang bercampur..dengan soalan yang penuh semak dan juga dengan positive thought yang aku sendiri sedang cipta.

Setiap kejayaan memerlukan pengorbanan..dan ini yang harus aku lakukan..melukakan hati aku sendiri dan juga hati orang yang dekat dengan aku.

Melangkah kaki ke selangor 2 tahun lepas telah mengubah hidup dan diri aku dari seorang yang mementingkan persahabatan, janji kepada seorang yang pentingkan diri sendiri.

Apa yang pilihan yang aku ada demi kelangsungan hidup. Mereka tidak memberi aku pilihan melainkan aku yang harus membuat pilihan. Secara jujurnya...xmungkin aku tak terluka..aku sangat terluka..tetapi apa yang aku ada untuk merawat luka aku???

Yes...aku harus menjaga hati orang lain  sehingga kan aku harus melukakan hati aku sendiri.

Dan ..april aku membuat keputusan untuk menarik diri dari kehidupan yang serba kekurangan ini dan membina hidup baru..bersama company baru..dan rakan2 baharu dimana kesilapan lama tidak berulang lagi. Dan May, aku menarik balik keputusan bukan kerana duit..tetapi kerana fikirkan aku tidak cukup ilmu untuk survive di dunia luar. May juga, rezeki aku bertambah lebih awal dari mereka yang lain.

Ya allah..
Adakah ini harga yang perlu aku bayar untuk semua rezeki yang engkau kurniakan.

No comments:

Post a Comment