Wednesday, February 25, 2015

25 FEBRUARY 2015

Assalamualaikum readers,

rasanya lama sudah tidak menghupdate blog ni..bukan malas ke apa..sejak tidak mempunyai kemudahan laptop @ pc ni..amat payah untuk menghupdate blog..
agak2nya..dah berapa keturunan labah-labah ada dekat sini yer?

bye the way, 2014 sudah berakhir dan my 1st career dengan popular bookstore pon dah tamat.
pengakhiran yang tidak begitu bagus dapat aku simpulkan dan permulaan yang agak bagus untuk di company yang baru. apa tak nyer...siap bam bam boom aku dekat fly fm..hadoii dieorg ni welcome staff guna this method. actually it is really fun and as a good kick start. apa-apa pon..memang sempoii lah...terkena den!! bukan aku je terkena..adik2 part timer pon join sekali.

nothing to say..

hope this aku boleh berjaya dengan azam dan niat yang baru.

why aku resign from popular..i will update later.

see you guys..

bye.


No comments:

Post a Comment