Sunday, March 22, 2015

REVIEW D'TRIM

Assalamualaikum

Terasa hendak review satu product yang mini ternyata sedang hangat di perkatakan.

D'trim adalah setu product yang di yakini dapat mengurangkan masalah berat badan. Tapi korang harus make sure yang product yang korang beli tu sememangnya tulen.

Botol dia seperti berikut Dan kalo korang gores mesti Ada code.
Dan code tersebut korang boleh check di webpage dia okeii
So. Yang ni aku beli SBB nk try before promote tp customer then nak tau bahawasanya agen yang aku ambk ni betul2 jual product yang tulen.






So after gores korang pegi web page dia and key in code.
Kalau original dia akan tulis original.
Yang bagus nya..klo code korang dah di gunakan. Dia akan kluar mcm yang bawah 2.
So Ada beza la kan. Jangan sampai tertipu



Korang juga boleh baca komen pasal d' trim ni Dari Kevin zahrin sendiri tau.

Ingredient d'trim


Cara pengambilan

Sebiji satu Kali sehari sebelum atau selepas makan..jangan over tau.
Banyakkan minim air masak Dan juga makan buah-buahan.

PERATURAN DAN LARANGAN PENGAMBILAN D'TRIM OBESITY SOLUTION :

Tidak sesuai bagi golongan :

✘ Anemia
✘ Masalah Ginjal
✘ Mempuyai penyakit jantung (koronari), darah tinggi dan penyakit cerebrovascular
✘ Ketagihan dadah, ubat atau alkohol
✘ Mempunyai masalah hyperthyroidism dan hati
✘ Berumur kurang 18 tahun dan melebihi 60 tahun dan yang sedang hamil

✘ Mengambil suplement atau ubat-ubatan slimming yang lain 



Testimoni

Klo pic yang xde APA 2 watermark mksdny aku ambk dkt google la ye.


Hopefully d'trim ni berkesan la dgn aku.
Sejak kerja baru ni. Saiz badan making membesar.
Skrg ni tidal sempat lg nk timbang Berar badan.
Sebelum resign. Means awl bulan 1 hari tu. Berat aku 75kg.
Aku tinggi so xnmpk gemuk sangat. Tapi disebabkan kerangka aku yang agak besar ni. Nampak la kegagahan aku yer...hukhukhuk
Kadang2 rasa rendah diri .tinggi Dan besar .. hUlK..Hahahaha

Kalau korang berminat nk try d'trim boleh WhatsApp la.
Insha Allah..harga boleh di runding.
Bukan nak berniaga sangat..hanya hendak menolong.

Update 14/09 - ready stock

Di ingatkan: No COD

No COD. Andai tak percaya dengan seller jangan beli
Bukan tolak rezeki tetapi tak suka customer yang fussy dan over.
Banyak lagi kerja nk buat selain layan orang yang fussy tetapi buka niat nak membeli.

Harga boleh runding. 

Di ingatkan sekali lagi NO COD. NO SELF PICK UP.

Whatsapp: 017-9698951

4 comments:

  1. Thanks for review.Saya sekeluarga ambil yg haq sahaja.lain lain tiada.Dulu kini Dan selamanya

    ReplyDelete